GASTENBOEK

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
121 berichten.
Riny Brands Riny Brands schreef op 23 maart 2014 om 12:18
Hallo Jos. A-apetrots de B-beregoed de C-Cor je vrouw de D-Dien je moeder de E-eenvoud de F-familie de G-Gerard de geluidsman de H- humor de I- iedereen de J-JOS de K- kinderen en kleinkinderen de L-Lou je broer de M- mooi de N- natuur de O-ontroerend de P- perfect de Q- qualiteit de R- rennen de S- samenwerken de T- tranen de U- uitstekend de V- volle zalen de W- werkelijk mooi de X- is een letter de Y- yes de Z- zomaar wat er in mij opkwam , nadat ik gisteravond de prachtige film van je heb gezien, waar alles in zat, wat ik met de letters hierboven dus bedoel, en ik hoop dat de generaties na ons zullen zeggen, die Jos heeft dat toch maar mooi vast gelegd voor ons, met al z\'n medewerkers. Groeten Riny Brands. Wamel.
Ilse Ilse schreef op 16 maart 2014 om 14:42
Beste Jos en Geert, Wat hebben we wederom genoten van de film \"Het geheim van Niftrik\". 10 jaar geleden, wat vliegt de tijd, de kinderen zoveel groter, helaas inmiddels mensen uit ons midden. Een prachtige herinnering voor ons dorp, jong en oud. Bedankt en tot over 10 jaar! groeten, Fam. van Loveren Niftrik
j.van maurik j.van maurik schreef op 19 januari 2014 om 14:12
geweldige film over de veerbaas klasse
Jos en Mariet v d Steen Jos en Mariet v d Steen schreef op 23 december 2013 om 18:36
Hoi Wamel,en medewerkers van de StichtingTweestromenland in Beeld en geluid. Wat is het een geweldig mooi filmpje geworden!!! Voor de Wamelse gemeenschap. Prachtig. En dat wij daaraan mee hebben gewerkt.Groetjes, Jos en Mariet van der Steen Den Dungen
Peer Peer schreef op 22 december 2013 om 14:11
Hallo medewerkers van de Stichting Tweestromenland in Beeld en Geluid. ten eerste wens ik jullie allemaal prettige kerstdagen en veel heil en zegen het komende feestjaar van jullie formidabele stichting. Dat er nog maar veel feestjaren en jubilea mogen volgen. Ook grote complimenten met het laatst geplaatste filmpje over de kerstboom in Wamel. Waar een klein dorp groot in kan zijn. Gegroet en we komen elkaar vast wel een keer tegen Peer
Maarten Koolhout Maarten Koolhout schreef op 21 december 2013 om 12:14
Hallo Jos, Wat een prachtige film over de dorpskerstboom van Wamel! Het laat prachtig zien dat het hele dorp in beweging is voor de Wamelse kerstboom. Kippenvel! Gr. Maarten
Inge van den Bogaard Inge van den Bogaard schreef op 11 november 2013 om 15:44
Goede avond Jos, Oh het is echt geweldig... Wat een prachtige film is het geworden van het bevrijdingsvuur! Ik heb hem al diverse keren bewonderd! Zo ontzettend mooi gefilmd!!! Wat een schitterend knap stuk werk! Echt kippenvel! En dat wij er een klein steentje aan bij mochten dragen ,daar zijn we als hardloopgroepje trots op! Volgend jaar weer!!! Nogmaals onze enorme waardering en complimenten! Hartelijke groetjes, Namens alle hardlopers Inge van den Boogerd.
Nienke Nienke schreef op 14 september 2013 om 00:34
Jos, wat een adembenemende beelden van de rivier! Met schitterende muziek. Hier wordt je stil van. Wat een prachtig tijdsbeeld met zandzakken in juni.
Jan Lamers Jan Lamers schreef op 12 september 2013 om 16:06
hartstikke leuk filmpje over de Wamelse Kermis GA ZO DOOR JOS
Chris Chris schreef op 9 september 2013 om 20:55
Jos weer een mooi stukje film over de kermis 2013. Top werk Jos
Miranda Miranda schreef op 9 september 2013 om 17:03
Hallo Jos, Wat een prachtig filmpje heb je gemaakt. (Bevrijdingsloop) Geweldig. Ben blij dat ik er bij mocht zijn. Bedankt voor de mooie beelden.
Marian Marian schreef op 8 september 2013 om 10:41
Dat is leuk! Koninginnedag uit \'de oude doos\'. Een mooie film uit 2001, met vele bekenden uit Ochten. Bedankt Jos.
Jaqueline Jaqueline schreef op 7 september 2013 om 02:54
Jos, wat een feestelijke reportage van de kinderboerderij. Jaqueline
peer peer schreef op 26 juni 2013 om 20:17
jammer dat er van die koekenbakkers zijn die dit gastenboek van deze non profit stichting misbruiken met hun advertenties. Jos en de rest, we trekken ons er niets van aan en blijven jullie complimenten geven, voor de films maar ook voor deze grandioos opgezette website. Hulde aan de webmaster en zijn consorten
Bootspotvereniging Bootspotvereniging schreef op 3 juni 2013 om 20:17
Hallo Jos, Wederom een zeer prachtige reportage over de zeepkistenrace 2013. Grote complimenten en dank hiervoor! Met vriendelijke groet, Bestuur BSV Wamel
Jan Lamers Jan Lamers schreef op 22 mei 2013 om 20:16
Jos en de cameraploeg, Ik blijf genieten van jullie prachtige films, waarin zelfs ik hoofdrollen heb mogen vervullen. Dank daarvoor. \'Verdienstelijk Wamelnaar\'
mary en annie van der torre. mary en annie van der torre. schreef op 11 mei 2013 om 20:15
Hoi Jos. Wij wilden je laten weten dat we een geweldige avond gehad hebben met jouw superfilms. Vreselijk gelachen, natuurlijk ook over de film van mijn schoonmoeder Driekske. Heel hartelijk bedankt. Groetjes, Mary en Annie van der Torre
Thea en Jan Koggel Thea en Jan Koggel schreef op 3 april 2013 om 20:15
Even een reactie op de geweldige donateursavond van zaterdag 30 maart. We hebben echt genoten, zowel mijn vrouw als ik en de twee introducees, dat waren trouwens echte Maas- en Walers dus die kenden heel veel mensen die in de films voorkwamen, we hebben vaak hartelijk gelachen. Jos heeft er weer iets fantastisch van gemaakt. Prachtige opnames, mooie muziek, puur natuur zoals de mensen in de films reageerden. Petje af voor iedereen die aan deze avonden heeft meegewerkt. Als niet-Maas- en Walers vonden we het erg prettig dat veel opnames van een ondertiteling waren voorzien, hierdoor konden we het nog beter verstaan. We werden als VIPs behandeld want een van uw vrijwilligers herkende een van onze introducees, mevr. Verbruggen (zij loopt moeilijk) en toen we binnenkwamen werden we direct naar de filmzaal gebracht. Nogmaals hartelijk dank voor de geweldige avond en we zien al weer uit naar de volgende filmavond. Heel succes met jullie vrijwilligers)werk. Hartelijke groeten van Thea en Jan Koggel uit Nijmegen
Marijke Kerkhof Marijke Kerkhof schreef op 1 april 2013 om 20:15
Geweldige middag gehad met een lach en een traan, vooral de film over Henk die helaas niet meer in ons midden is. En wat een mooie beelden over alle seizoenen op zijn land, maar ook van de koster en het leven in de polder: humor, eenvoud en nuchterheid. En de rest gaat dan weer vanzelf, zoals deze film wel weer aangaf. Bedankt voor deze middag. Gr., Marijke
Jurgen Telkamp Jurgen Telkamp schreef op 31 maart 2013 om 20:14
We hebben echt een superleuke avond gehad, veel genoten en gelachen! Top! Groetjes, Jurgen